Mohsens22

رابط نئون

1 ارسال در این موضوع قرار دارد

با سلام

 

همانطور که میدانید مایکروسافت هم اکنون روی زبان طراحی جدیدی به نام نئون کار میکند که گرچه به صورت رسمی معرفی نشده است، اما چیز های زیادی از آن لو رفته است.

امروز با آموزش پیاده سازی این زبان بر روی اپلیکیشن های یونیورسال در خدمت شما هستیم.

 

نکته : 
​این روش بر روی اپلیکیشن برین استودیو که اولین اپلیکیشن نئون موجود در استور است تست شده
​نکته 2:

برای اجرای این رابط به بیلد رد استون 2 به بعد و برای توسعه نیاز به اس دی کی رد استون 2 نیار خواهید داشت.

 

 ابتدا  این سمپل را بگیرید :)

 

و اما روش پیاده سازی:

 

ابتدا دو پروژه ی "SamplesNative" و "SamplesCommon" را به سولوشن خود اد میکنیم و پروژه ی خود را به آنها رفرنس میدهیم.

سپس دو فایل موجود در پوشه ی Assets که در سمپل وجود دارد به نام های Noise.png و Noise.jpg را به پوشه ی Assets پروژه ی خود اضافه میکنیم.

بعد از آن نیاز است ایمیج لودر را اینیشالایز کنیم. پس به کانستراکتور پیج اصلی میرویم و زیر اینیشالایز کامپوننت کد زیر را مینویسیم.

ImageLoader.Initialize(ElementCompositionPreview.GetElementVisual(this).Compositor);

و تقریبا تمام.
​حالا هرجا نیاز به رابط نئون داشتیم از کنترل های مورد نیاز استفاده میکنیم.

مثال:

xmlns:Neon="using:SamplesCommon"

		<Neon:HostBackDrop BlurAmount="30" />

در این کتابخانه کنترل های بسیاری وجود دارد. من جمله HostBackDrop که برای بلر کردن ویندوز استفاده میشود، BackDrop که برای بلر کرد اجزا در زمل استفاده می شود و مابقی کنترل ها که در Windows UI Dev Labs توضیح داده شده است.

 

موید باشید

پسند شده توسط 5 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری